Takmer všetky dôležité úkony v komunikácii so zdravotnou poisťovňou dnes dokážete vykonať cez internet. Výnimkou je jedine samotná prihláška. Tú je síce možné vyplniť online, ale pri podaní osobne v pobočke alebo kuriérom sa vyžaduje váš podpis.
Plánujete zmeniť zdravotnú poisťovňu? Pri výbere využite prehľadný porovnávač výhod.
Smart aplikácia
Na éru smart telefónov a praktických aplikácií reagovali aj zdravotné poisťovne. Dnes už teda môže mať každý klient vo svojej dlani prístup k základným informáciám a službám (preukaz, zdravotná karta, prvá pomoc, lokalizácia lekárov atď.).
Do profilu je možné zaradiť aj profil dieťaťa z danej poisťovne. Kompletná komunikácia s vašou poisťovňou sa tak môže presunúť do digitálneho priestoru bez potreby zasielania výpisov, potvrdení či zoznamov.
Aplikácia vám umožní realizovať vaším mobilným telefónom skutočne všetky najčastejšie úkony vo vašej komunikácii s poisťovňou. Ide najmä o mobilné platby, získanie ročného zúčtovania poistenia, ale cez aplikáciu si môžete nastaviť aj spôsob vrátenia preplatku.
Elektronická pobočka
Všetky tri zdravotné poisťovne na slovenskom trhu už dnes ponúkajú klientom aj formu elektronickej pobočky. Vďaka nej má poistenec prehľad o svojich zdravotných údajoch, návštevách lekárov a tiež užívaných liekoch.
Elektronická pobočka je niečo ako virtuálny osobný účet v poisťovni. Po registrácii na internete máte k dispozícii okrem spomenutých údajov aj informácie o vyšetreniach či preventívnych prehliadkach. Poskytuje však aj údaje o poistnom a ročné zúčtovanie.
Kompletný prehľad elektronických služieb nájdete na stránkach poisťovní. Ak chcete ich služby porovnať, využite nový porovnávač Asisto.sk.